گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

وابسته به گروه تاتر شهرستان میبد
گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

وابسته به گروه تاتر شهرستان میبد

سخنان امام حسین(ع)در روز عاشورا

امام(ع)در روز عاشورا،پس از حمد و ثنای پروردگار فرمود:

ای مردم،نسب کرا بگوئید که من کیستم؟سپس به نفس های خود مراجعه کنید که آیا کشتن من برای شما حلال است درحالی که من پسر و دختر پیامبر(ص)شما و فرزند پیغمبر(ص)برگزیده خدایم.من پسر تولین مومن و تصدیق کننده خدا و رسولش و آنچه از طرف خدا آورد،هستم.آیا حمزه سیدالشهدا عموی پدرم نیست؟آیا جعفر طیار که در بهشت است عموی من نیست؟

آیا کلام جدم درباره من و برادرم حسن(ع)به شما نرسیده است که فرمود:اینان آقای جوانان اهل بهشتند.و کلام او که فرمود:من دو چیز گرانبها میان شما بیادگار می گذارم.کتاب خدا و عترتم یعنی اهل بیتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.من خودم تعزیه خونم،ولی میخوام تعزیه رو خوب یاد بگیرم،باید چیکار کنم؟
اگه میشه کمک کنید.ممنون

سلام.دوست عزیز شما میتونید با شماره ای که براتون ایمیل میشه،تماس بگیرید، و به جمع تعزیه خوان های حرفه ای بپیوندید.
منتظر شما هستیم.

محبوب سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://maria1368.mihanblog.com

بابا مطالب وبلاگت ایول داره !!!
خوشحال میشم با یه همچین وبلاگی تبادل لینک داشته باشم
اصلا بیا یه بار تبادل لینک منم ببین
منتظرتم
فعلا

حتما سر میزنیم.یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد