گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

وابسته به گروه تاتر شهرستان میبد
گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

گروه شاهزاده علی اکبر جوان(ع)شهرستان میبد

وابسته به گروه تاتر شهرستان میبد

محرم

 محرم تمام شد اما چه خوب است فکر کنیم که شاید سال دیگر نباشیم و در زیر خروار ها خاک در حسرت بمانیم که آیا می شود دو باره بر گردیم و به عزاخانه ی امام حسین برویم؟.! 

  گروه شاهزاده در طول این یک ماه در مراسم های زیادی شرکت کرده مثل:خانقا-بفروئیه-یزد و خلاصه هر جایی که امام حسین صلاح دونسته بود،بودیم.  

  میدوارم که هیچگاه آخرین محرم عمر ما سر نرسد.گفتم قبل از پایان دادن به این مطلب شعری که در مورد حضرت ابوالفضل به یاد دارم بنویسم که شاعر آن آقای جمال مفیدیان است.  

 

من با شهادت عشق را بنیاد کردم                                    در عشق بازی کار یک استاد کردم

من با همان آبی که از مشکم فرو ریخت                               دشت وفا و عشق را آباد کردم  

اول مرا زهرا به فرزندی پذیرفت                                         زان پس حسینم را برادر یاد کردم         

دنبال اسباب شفاعت بود زهرا                                          من دست هایم را به اوتقدیم کردم 

                                                                والسلام علیکم 

نظرات 1 + ارسال نظر
تعزیه دوست شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

شعر قشنگی بود.هر چند آقای مفیدیان که اگه کم تر از این شعر بگن جای تعجب داره.خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد