نامهای مقدسی که اسباب تمسخر و خنده این روزهای ما شده اند

به نظرتون چرا دیگه هیچ کس حاضر نیست که اسم بچه‌اش رو «غضنفر» بزاره؟! (غضنفر: شیر، مرد با صلابت، شجاع؛ از القاب امیرالمؤمنین علیه السلام).بله، چون به مرور زمان اینقدر توی جوک‌هامون لقب غضنفر رو مسخره کردیم که می‌ترسیم وقتی بچه‌مون بزرگ بشه همه بهش بخندن

چرا بعضی‌ها به نام‌های مبارک امامان نهم و دهم عليهما السلام، می‌خندن؟!چون هرجا معتادی بود اسمش رو می‌ذاشتیم «نقی» (= پاکیزه و تمیز) یا «تقی» (آتقي) (= با تقوا و پرهیزگار) و اصلا هم حواسمون نبود که چه می‌کنیم

اگر تونستید به من بگید که چرا به اجناسی که از مد افتاده می‌گیم «جواد» (به آدم پرت ميگيم جواتي)؟!!! مگه بین «جواد = بخشنده و با سخاوت» و از مد افتادن یک جنس رابطه‌ای هست؟

چه کسی اولین بار جوک‌های اصغری و اکبری رو ساخت؟ منظورش چی بود؟   و... ما چرا حساسيت نشان نداديم؟

چه کسی اسم مقدس امام حسن(ع) را برای عقب افتاده ها و کارکترهای گیج جاانداخت؟! (حسنی، حسن کچل، حسن خطرناکه، حسن دنده به دنده و...)

شايد دقت نكرده باشيد؛ مدتي داشتند در جوك‌هاي تركي، كنيه «ابوالفضل» را وارد ميكردند...

شما را به خدا و خواهش می‌کنم اگه مي‌كرديد، دیگه این کارها رو نکنید که بقیه هم جرأت نکنند که مقدّسات را مسخره کنند و هرکس هم این کار رو کرد لااقل یه تذکر زبانی مؤدبانه بدید (جوك، عليه قوميتها اشكال شرعي داره چه برسه كه اسامي والقاب ائمه هم درش گنجونده بشه).

اگر در جمعی بودیم که کسی با این کلمات جوکی تعریف کرد یا به نحو بدی از این اسامی استفاده کرد، واکنش ما با دیگران متفاوت باشه، طوری باشه که گوینده متوجه بشه ما از این کار خوشمان نیامد و این کار درست نیست.


تصاویر جذاب از منـاطق زیبـایی که پوشیـده از یـخ هستنـد


ادامه نوشته

شکار لحظه های دیدنی با کیفیت بالا

ادامه نوشته

خوش دست ترین تلفن همراه جهان

هر روز تلفن های های مختلف وارد بازار می شود در حالی که همه به دنبال بهترین نرم افزار و سخت افزار هستند کسی به سلامت دست خودش فکر نمی کند. سازندگان تلفن همراه این روزها بیشتر به دنبال کسب درآمد از گوشی های حرفه ای هستند و به فرم و راحتی آن دقتی ندارند.

” Huang Lu” تلفن همراه ارگونومیکی طراحی کرده است که به عنوان خوش دست ترین تلفن همراه قرار است وارد دنیای فناوری شود. این تلفن همراه با تایید پزشکان برای افرادی ساخته شده است که مرتبا با تلفن همراه صحبت می کنند.

طراح این دستگاه می گوید استفاده از تلفن های همراه امروزی به علت آنکه حالت خوبی برای دست گرفتن ندارند میتواند مشکلاتی در قسمت پنجه و مچ دست ایجاد کند در حالی که سلامتی از هر نکته ای در دنیا بالاتر است.

Hahngo[KamYab.ir]

” Silkworm” دقیقا به مانند یک دست در راحت ترین حالت طراحی شده است تا دست فرم بدی نداشته باشد. این تلفن همچنین دو صفحه نمایش دارد که باعث می شود پلی میان تبلت و تلفن همراه باشد.

دو صفحه ال ای دی که یکی از آن ها در بخش فرم دار تلفن برای شماره گیری و دیگری در قسمت پشت تلفن همراه برای نمایش تصاویر مختلف و کار با سیستم عامل در نظر گرفته شده است.

این تلفن همراه اگر وارد بازار شود می تواند آینده این صنعت را حداقل به سمت سلامت بیشتر پیش ببرد. این روزها بسیاری مشکلات آرتوروز را نتیجه استفاده از تلفن همراه می دانند.


تصاویری از رنگـی ترین مراسـم دنیـا در هنـ

ادامه نوشته

عکسهایی از گوشه گوشه دنیا(جالب)


ادامه نوشته

ولی اباد میبد


ادامه نوشته

شهادت بزرگ امام جمعه میبد درباره مرحوم حجت الاسلام یحیی زاده

  • آیت الله اعرافی در سخنرانی سوزناک خود در جریان مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده، که  با بغض و اشک امام جمعه همراه بود، چند نکته مهم درباره شخصیت آن فقید سعید بیان نمود که میبدما این نکات را بازنشر می نماید:

من 35 سال با ایشان مانوس بودم و در این 35 سال در کار او جز خدا و خدمت به مردم ندیدم. این شهادت کمی نیست. 35 سال جز قدم برای خدا برداشتن و در خدمت مردم بودن از او چیزی ندیدم. برای نظام اسلامی افتخار می کند کسی سالها در خدمت مردم بوده که کیسه ای برای خود ندوخت، مالی نیاندوخت، قدمی برای خود و خانواده اش بر نداشت، همه وجود او در خدمت اسلام، انقلاب اسلامی، امام، رهبری و مردم عزیز و شریف بود. همه ما با پوست و گوشت و خونمان این عظمت روحی، این قناعت، زهد، کیسه ندوختن، مال نیاندوختن، در خدمت مردم بودن را باید از او بگیریم.

مردم! افتخار بکنید که آراء شما و پشتیبانی شما یک چنین شخصیتی را به نظام و مجلس داد. امیدواریم نظام ما، انقلاب ما، مسئولان ما همه نگاه بکنند به این الگوهای بزرگ.

من بیش از 20 ویژگی را در ایشان سراغ دارم که کم نظیر است.

انشاءالله خدا روح او را با اجداد طاهرینش محشور بفرماید.

فروش اقساطی برخی محصولات ایران خودرو آغاز شد

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛جدول قيمتي فروش اقساطي محصولات ايران خودرو به شرح زير است.

تقدیم 40 پوستر درباره سبک زندگی به امام خامنه ای


ادامه نوشته